Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Kérdés: Mi a Sense kozmetikai termékek származási helye?

Válasz: Minden termékünk Olaszországból származik.

Kérdés: Tartalmaznak a termékek parabént?

Válasz: Nem, az összes termékünk parabénmentes, GMO-mentes, SLS/SLES mentes és nikkel-mentes. Ezen felül vannak hipoallergén, bio és kolofóniummentes termékeink is.

Kérdés: Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Válasz: A szállítás raktáron lévő termék esetében általában 3-5 munkanapot vesz igénybe, függően a választott szállítási módtól.

Kérdés: Nincs raktáron az a termék amit szeretnék választani. Mit tegyek?

Válasz: A termék adatlapjára lépve válassz egy hasonló termék vagy termékek közül vagy a termékoldalon található "Értesítést kérek" a termék érkezéséről gombra kattintva iratkozz fel. A termék megérkezésekor e-mail-ben értesítünk.

Kérdés: Milyen szállítási módot kínálnak?

Válasz: Kínálunk standard házhozszállítást (MPL és Sameday), MPL Postán maradót, MPL CsomagPontot, Foxpost csomagautomatát és Packeta átvevőhely lehetőséget. A díjaktól és időkeretektől kérjük, tekintse meg a 'Fizetés és szállítás' szekciót.

Kérdés: Hogyan tudok fizetni?

Válasz: Elfogadunk bankkártyás (OTP SimplePay), előre utalásos, és utánvételes fizetést is.

Kérdés: Van lehetőség termékcserére vagy visszaküldésre?

Válasz: Igen, 14 napon belül visszaküldheted a terméket, ha nem vagy elégedett vele. Kérjük, olvasd el az 'Általános szerződési feltételek' szekciót.

Kérdés: Hogyan tároljam a kozmetikai termékeket?

Válasz: Minden termékünkön szerepelnek a következő tárolási információk: "Közvetlen fénytől vagy hőforrástól távol tartandó / Használat után zárja le a tartályt." Általában hűvös, száraz helyen javasolt tárolni.

Kérdés: Vannak-e az Önök termékei között állatokon tesztelt termékek?

Válasz: Nem, elkötelezettek vagyunk az állatkísérlet-mentes termékek mellett.

Kérdés: Hogyan tudom nyomon követni a rendelésemet?

Válasz: A rendelés feladása és a csomag kézbesítése között minden lépésről e-mail-ben tájékoztatunk, így pontosan nyomon lehet követni a csomag útját a rendelés leadásától a kézbesítésig.

Kérdés: Mi történik, ha sérült terméket kapok?

Válasz: Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot 48 órán belül a termék kézhez vételétől számítva, és segítünk a probléma megoldásában.

Kérdés: Van-e kedvezmény nagyobb rendelésekre vagy első vásárlás esetén?

Válasz: Igen, különféle akcióink és kedvezményeink vannak, amelyek folyamatosan és szezonálisan is változhatnak. Nagyobb megrendelés esetén, kérjük írj a megadott elérhetőségünkre. (info@sense.hu)

Kérdés: Van-e minimum rendelési összeg?

Válasz: A minimum rendelési összeg 5.000 Ft, és ingyenes szállítást biztosítunk bruttó 25.000 Ft feletti rendeléseknél.

Kérdés: Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

Válasz: Ha még nem lett feldolgozva a rendelésed, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a 'Kapcsolat' menüpont alatt.

Kérdés: Hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?

Válasz: Emailben, telefonon vagy a weboldalunkon keresztül. Elérhetőségeinket megtalálod a 'Kapcsolat' menüpont alatt.

Kérdés: Mit tegyek, ha nem jön meg a rendelésem?

Válasz: Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a probléma megoldásában!

Kérdés: Elérhetők-e náluk termékminták?

Válasz: Egyelőre termékminták nem érhetőek el, de rövidesen fogunk tudni ezt is biztosítani. 

Kérdés: Biztonságos-e az oldalon a fizetés?

Válasz: Igen, a fizetési folyamatunkat egy megbízható fizetési szolgáltatóval (OTP SimplePay) valósítjuk meg, és SSL-titkosítással védjük az adataidat.

Kérdés: Mik a szállítási díjak?

Válasz: A szállítási díjak változhatnak a rendelés nagyságától és a szállítási módtól függően. Részletekért látogasd meg a 'Fizetés, szállítás' szekciót.

Kérdés: Lehet-e személyesen átvenni a termékeket?

Válasz: Jelenleg csak online értékesítést folytatunk, így nincs lehetőség személyes átvételre.

Kérdés: Hogyan lehet regisztrálni az oldalon?

Válasz: A vásárlás véglegesítésénél van lehetőség a regisztrációra, és ott kell megadni a szükséges adatokat.

Kérdés: Hogyan tudom helyreállítani az elfelejtett jelszavamat?

Válasz: Kattints az 'Elfelejtett jelszó' opcióra a bejelentkezési oldalon, és kövesd az utasításokat.